همه ما میدانیم که معاملات املاک و مستغلات به صورت محلی اتفاق میافتد. به همین دلیل هم کاما به بنگاههای املاک مانند شما این فرصت منحصر به فرد را پیشنهاد میدهد که در عین حفظ نام و نشان تجاری خودتان از پتانسیل رشدی که کاما به شما پیشنهاد میدهد بهره ببرید. با ما ، شما از انعطاف پذیری لازم برای تبدیل شدن به یک بنگاه املاک طرف قرارداد کاما برخوردار خواهید شد. به این معنی که می توانید نام و نشان تجاری و شخصیت مستقل خودتان را حفظ کرده و همچنان به هر امکانی که کاما ارائه میدهد دسترسی داشته باشید. رویکرد مشارکتی عملی ما در کاما به شما کمک میکند تا با بهره گیری از بهترین شیوهها و راهحلهای پیشرو در صنعت که متناسب با نیازهای شما است ، حداکثر سهم بازار خود را بدست آورید.
انعطاف پذیری، استقلال و پشتیبانی، سنگ بنای همکاری کاما با بنگاههای املاک است. ما میدانیم که راه اندازی یک تجارت پر رونق در سطح محلی نیاز به داشتن یک شبکه محلی و افزایش ارتباطات و تماسهایی است که برای شما ضروری است. بنابر این به جای اینکه به استانداردهای خشک و از پیش تعیین شده اکتفا کنیم با گوش دادن به دغدغههای شما، راهحلهای مناسب و پشتیبانیهای متناسب کاما را در اختیارتان قرار خواهیم داد.
مزایای پیوستن بنگاههای املاک به شبکه کاما
شما با فعالیت در شبکه کاما به عنوان شعبه محل عقد قرارداد، نسبت به سایر مشاورین همکار بیشتر شناخته و دیده میشوید و این امر موجب توسعه نام تجاری و شهرت محلی شما خواهد گردید. ارتباط گستردهای که با کارشناسان فعال در کاما پیدا میکنید و به واسطه فعالیت آنها در واقع مجموعه شما هم از طرف حجم عظیمی از کارشناسان فعال در کاما شناخته خواهد شد و هم اینکه متقاضیانی که به واسطه معرفی کارشناسان در محل دفتر املاک شما اقدام به عقد قرارداد میکنند از این به بعد فقط با شما همکاری کرده و ارتباط گستردهای با مشتریان هدف خود ایجاد خواهید کرد همه اینها یعنی توسعه برند و نام تجاری خودتان. زمان تحقق توسعه نام تجاری شما در کنار کاما بسیار سریع و غیر قابل تصور خواهد بود.
همانگونه که خودتان میدانید برای بزرگ شدن و توسعه فعالیتهای خود در مدل رایج بنگاه داری(حالت بنگاه محور) نیاز به افزایش مساحت دفتر و یا افزایش تعداد آنها میباشد که این امر مستلزم انجام هزینههای سنگین میباشد که با توجه به وضعیت اقتصاد و مشکلات موجود در حالت "بنگاه محور" به صرفه نیست. همچنین هزینههای سربار اداری، هزینههای سنگین نیروهای اداری و دردسرهای مربوط به حضور تعداد زیاد نیرو در یک مکان و دردسرهای دریافت مجوزات دولتی و از همه مهمتر هزینههای مالیاتی سنگین که به واسطه بزرگی دفتر به وجود میآید نیز مزید بر آن میباشد. در صورتی که در مدل "کارشناس محور" کاما، شما برای رشد و رسیدن به قلههای اوج و کسب درآمدهای میلیاردی هیچ نیازی به گسترش فیزیکی بنگاه خودتان نخواهید داشت و به همین دلیل هم هیچ نیازی به انجام هزینههای کلان نخواهید داشت و صرفا با ایجاد چندین اتاق قرارداد میتوانید کارتان را به نحو احسن ادامه دهید. چون در حالت کارشناس محور عملا شما موظف به تنظیم قراردادهای کارشناسان کاما خواهید بود و به این طریق ظرفیت درآمدزایی بسیاز زیاد بدون انجام هزینههای کلان را به دست خواهید آورد و با انجام هزینه بسیار کم نسبت به توسعه آموزش و مهارتهای خودتان که اصلا قابل مقایسه با هزینهها و دردسرهای مدل بنگاه محور نیست به درآمد سرشاری خواهید رسید.
با اولویت قرار دادن شبکه نه تنها مخاطبین بیشتری پیدا خواهید کرد بلکه معاملات بیشتری نیز انجام خواهید داد و معاملاتی که انجام میدهید شانس بیشتری برای رسیدن به نقطه پایانی خواهند داشت. صرف نظر از اینکه در چه موقعیتی از کسب و کار خود هستید، باید به طور مداوم بر روی ایجاد، توسعه و حفظ شبکههای املاک تمرکز کنید. فعالیت در شبکههای بزرگ املاک، مهمترین کاری است که میتواند برای توسعه سریع در کسبوکار معاملات املاک شما موثر باشد. تأثیرگذاری شبکه از آموزش، بازاریابی و هر کار دیگری که برای تجارت املاک خود انجام میدهید، بیشتر است. شبکهسازی نه تنها برای شما موفقیت کوتاه مدت دارد بلکه به ایجاد روابط طولانی مدت نیز کمک میکند. این روابط کلید تجارت شما هستند. شبکهسازی یکی از زمینههایی است که سرمایهگذاران حرفهای میدانند که باید روی آن تمرکز کنند. با حضور در کاما به عنوان بنگاه طرف قرارداد، در واقع شما به تعداد زیادی از نیروهای کامایی شهر خودتان دسترسی خواهید داشت بدون اینکه نیاز باشد برای آنها فضایی فراهم کنید و دردسرهای حضور نیرو و مشکلات ناشی از آن را تحمل کنید و از طرفی به خاطر افزایش توان فروش ناشی از دسترسی به این شبکه از کارشناسان، ظرفیتهای درآمدزایی شما به مراتب نسبت به این حالت از بنگاه داری که فعلا مشغول به آن می باشید بیشتر خواهد بود.
هر بنگاهی به دنبال شناخته شدن در میان خریداران و فروشندگان محلی خود میباشد. اما به علت تعدد بنگاههای محلی و رقابت سنگین بین آنها امکان این امر مستلزم انجام هزینههای سنگینی است که بعضا، هم نتایج مطلوب و مورد نظر شما را نخواهد داشت. اما به واسطه همکاری با کاما و به علت اینکه بنگاه شما مرتب جهت عقد قرارداد توسط کارشناسان رزرو میگردد باعث تردد چندین برابری خریداران و فروشندگان به بنگاه شما خواهد گردید و از این طریق شما به طیف وسیعی از خریداران و فروشندگان بدون اینکه زحمتی کشیده باشید دسترسی خواهید داشت و به این واسطه بدون انجام هزینهای به شبکهای از خریداران و فروشندگان املاک دسترسی پیدا خواهید کرد که در حالت عادی این امر امکان پذیر نمیباشد و حتی با انجام هزینههای زیاد مستلزم زمان طولانی است ولی با کاما، هم هزینهای نمیدهید و هم در زمان بسیار کوتاهی به این مزیت رقابتی نسبت به سایر بنگاهها دست خواهید یافت.
یکی از مزایای حضور شما در کاما معاملات آتی شما با شبکه بزرگی از خریداران و فروشندگانی است که به واسطه کارشناسان کامایی با دفتر املاک شما آشنا شده و یک بار در دفتر املاک شما اقدام به عقد قرارداد نمودهاند.این مزیت بسیار بزرگی است. چرا که خود شما کاملا میدانید وقتی این افراد تجربه مناسبی برای بار اول در دفتر املاک شما داشته باشند، برای بارهای دیگر به علت اینکه با شما و دفتر املاک شما آشنا شدهاند باز هم به سراغ شما خواهند آمد و معاملات آتی خود را که ربطی به کاما ندارد را در دفتر شما انجام خواهند داد و حتی شما را به سایر اقوام و آشنایان معرفی خواهند نمود. در واقع شما با انجام معاملات کارشناسان کامایی به طیف وسیعی از معاملات غیر کامایی دسترسی خواهید یافت که در وضعیت فعلی املاک شما امکان پذیر نبود.
با توجه به اینکه در شبکه کاما، شعبات در زمینه پشتیبانی انجام قراردادها فعالیت میکنند و از طرفی تعداد محدودی شعبه طرف قرارداد کاما خواهد بود، در واقع شما از یک نوع انحصار در محدوده عملکردی خودتان برخوردار خواهید بود. این انحصار موجب ایجاد تعداد زیادی عقد قرارداد در شعبه شما خواهد بود و با هر درصد(حتی حداقلی)دریافتی از محل کمیسیون قراردادها، به علت بهرهگیری از مزایای تعدادی از آنها درآمد قابل توجهی در انتهای هر ماه برای خودتان خواهید داشت.
شعبات طرف قرارداد کاما در هر جایی از این کشور پهناور ، شرکای امین و مورد اعتماد کاما خواهند بود. در واقع ما اعتقاد داریم که دوستان زیادی در اقصی نقاط ایران داریم که با همکاری آنها نسبت به انجام فعالیتها و معاملات مشارکتی در بازار محلی شعبه طرف قرارداد بنا به پیشنهاد مدیر شعبه اقدام خواهیم کرد. هر شعبه از محل صندوق سرمایهگذاری کاما بودجهای که بر اساس گذشت زمان و کیفیت عملکرد شعبه قابل تغییر و رشد میباشد نسبت به انجام معاملات اقدام نموده و در سود حاصل از این فعالیت با شبکه کاما شریک خواهد بود. در واقع شما تصور کنید به واسطه حضور در شبکه کاما، یک شریک سرمایهگذار قدرتمند در کنار خودتان خواهید داشت.
مدیران بنگاههای املاک به علت داشتن تجربیات مناسب در زمینه املاک و همچنین به علت دارا بودن مکان فیزیکی مناسب به طور بالقوه مناسبترین گزینه برای امر مدیریت تیم املاک در کاما یا مربیگری آموزشی در کاما میباشند و در صورت همکاری در کاما به عنوان مدیر تیم یا مربی آموزشی، درآمد مناسبی نیز از این محل خواهند داشت و دیگر لازم نیست نگران این امر باشند که مانند گذشته باید آموزش رایگان به افراد بدهند.
یکی از مزایای همکاری بنگاههای املاک با کاما عدم نیاز به لزوم فعالیت در یک منطقه خاص است. بنگاههای فعلی به علت محدودیتهای فیزیکی مجبور میباشند که تنها منطقه فعالیت خود را تحت پوشش قرار بدهند درحالیکه به علت گستردگی نیروهای انسانی فعال در شبکه کاما ، بنگاههای املاک همکار با کاما میتوانند در محدوده جغرافیایی وسیعتری با بهرهگیری از کارشناسان این شبکه اقدام به فعالیت نمایند. توسعه منطقه فعالیت موجب افزایش درآمد و شناخت کافی شما از شرایط املاک در سایر مناطق خواهد گردید.
یکی از دغدغههای هر فردی در صنعت املاک دسترسی داشتن به ملکهای مناسبی جهت فروش میباشد. به هر میزان که شما به ملکهای بیشتری دسترسی داشته باشید به همان میزان در کار خود موفقتر خواهید بود و درآمد بیشتری را کسب خواهید کرد. متاسفانه یکی از ضعفهای بنگاههای موجود عدم موجودی مناسب ملک و مشتری میباشد و به علت تعداد زیاد آنها و محدودیت حضور تعداد زیاد کارشناسان و عدم وجود تعاون و همکاری بین آنها تعداد ملک مناسب و به تبع آن مشتری مناسب در اختیارشان نخواهد بود. کسب و کار املاک و مستغلات یک جور بازی اعداد است. ممکن است مجبور باشید 20 فروشنده ملک را غربال کنید تا بتوانید ملک مناسبی را که دوست دارید پیدا کنید. با حضور در شبکه بزرگ کاما، همواره چندین ملک مناسب هستند که میتوانند برای شما معامله مناسب را فراهم سازند. بارها پیش آمده که میخواهید ملکی را در مدت زمان کمی بفروشید اما فرصت پیدا کردن خریدار مناسب را ندارید و یا خریداری در اختیار دارید که باید به سرعت ملکی به او معرفی کنید اما ملک مناسبی برای معرفی به او ندارید. با حضور در یک شبکه بزرگ شما همواره دسترسی سریع و مناسبی به انواع ملک و مشتری خواهید داشت
یکی از معضلات بنگاههای املاک بزرگ، مداخلات و مزاحمتهای کارشناسان مستقر در بنگاه املاک میباشد. افراد مختلف به دلایل مختلفی وارد این شغل میشوند و بعضاً برخی از افراد حاضر در بنگاه به دنبال اتلاف وقت و یا سوءنیتهای دیگری میباشند. حداقل تأثیر منفی این نوع از کارشناسان مزاحمت برای سایر نیروهای فعال و باانگیزه میباشد. همچنین عدم تمرکز در محیط کار میتواند آینده شغلی شما را به خطر بیندازد و موجب کاهش کارایی و بهرهوری شما در بنگاه خودتان خواهد شد. در طرف مقابل افزایش تمرکز در محیط کار سبب میشود که شما با دقت و کیفیت بیشتری کارهای خود را انجام دهید و در نتیجه به افزایش تعداد معامله و افزایش درآمد امیدوار شوید! پس اگر به دنبال افزایش تمرکز در کار خود هستید، از ایجاد محیطهای فعلی کار املاک که بسیار شلوغ و پر سر و صدا میباشد صرف نظر کنید. در کاما به علت عدم نیاز به حضور فیزیکی کارشناسان در بنگاه این معضل رایج در بنگاههای املاک برطرف گردیده است و شما از دردسرهای نیروی زیاد کاملا خلاص خواهید شد و به علت آرامش محیط کار صرفا بر روی معاملات خود متمرکز میشوید و از محیط آرام دفتر کار خود لذت خواهید برد.
از زمانی که انسان به این بینش رسید که با استفاده از زمان میشود به دستاوردهای بیشتر دست پیدا کرد، تمرکزش را گذاشت بر مدیریت این زمان. همچنین ما در کاما اعتقاد داریم که مدیریت زمان مسئولیتی شخصی است. زمان مهمترین دارایی یک هر فردی در این صنعت میباشد. به همین خاطر کاما در این زمینه پیش قدم شده است و تمام تلاش خود را در مورد مدیریت زمان شما طراحی کرده است و اساس طراحی فناورانه کاما برای بهینه سازی استفاده از زمان به عنوان مهمترین دارایی شما میباشد. شما با بهره برداری از ابزارهای فناورانه کاما از بسیاری از کارهای غیر ضروری معاف خواهید شد و زمانهای مفید چندین برابر نسبت به گذشته بدست خواهید آورد.
برقراری تعادل بین کار و زندگی یکی از مزایای کاما است که واقعا جذاب به نظر میرسد. زمانی که بیشتر وقت خود را در محل کار میگذرانید، دیگر تعادل بین زندگی و کار در دست شما نخواهد بود، اما زمانی که نحوه انجام کار در اختیار خودتان است، شما فرصت برقراری این تعادل را دارید. صرف زمان کمتر برای رفت و آمد در خیابانهای شلوغ یا حمل و نقل عمومی میتواند بهمعنای داشتن زمان کافی برای رسیدگی به کلیه امور شخصی و اداری باشد. تعادل بین کار و زندگی برای بسیاری از ما اهمیت دارد اما شرایط فعلی بنگاه اجازه نمیدهد که به امور شخصی و اداری خود رسیدگی کنید چرا که برای این کار مجبور به تعطیلی موقت دفتر میباشید و همانگونه که میدانید تعطیلی دفتر برای شما ضربه زننده است ولی در کاما کلیه امور از قبل قابل برنامه ریزی است و حجم کارهایی که شما به عنوان مدیر شعبه باید انجام دهید به مراتب نسبت به حالت "بنگاه محور" کاسته شده است. لذا در صورت همکاری با کاما امکان رسیدگی به امور شخصی و اداری بدون ایجاد مشکل برای شرایط کاریتان امکانپذیر میگردد.
حضور در شبکه عظیم کاما، باعث افزایش سرعت دسترسی شما به اطلاعات خواهد گردید. هر کسی در دنیای املاک و مستغلات میداند که اطلاعات بعد از زمان به عنوان دومین منبع ارزشمند میباشد. شما نمیتوانید به کلیه اطلاعات مورد نیاز خود به تنهایی دسترسی پیدا کنید و در دنیای امروز بدون داشتن منابع اطلاعاتی مناسب نمیتوان به اهداف دسترسی پیدا کرد و تنها راه دسترسی مناسب به اطلاعات استفاده از منابع اطلاعاتی موجود در نقاطی است که جزء قلمرو شما نمیباشد و برای این نوع از دسترسیها حضور در یک شبکه بسیار ضروری است و به هر اندازه که این شبکه بزرگتر و وسیعتر باشد میزان دسترسی شما هم به مراتب بیشتر خواهد بود.تجربه حضور شبکههای اجتماعی و سرعت نشر اطلاعات در این شبکهها مثال زنده تاثیرگذاری شبکهها به میزان دسترسی افراد به اطلاعات در اقصی نقاط کشور میباشد.
برای موفقیت در کسب و کار املاک و مستغلات مجبور به همکاری گروهی با سایر افراد موفق هستید. اشتباه اینجاست که فکر کنید این کار را به تنهایی میتوانید انجام دهید. یکی از اولین مزایای فعالیت در یک شبکه بزرگ، افزایش تعداد همکارانی است که بهدست میآورید. هر شخصی را که در این شبکه به عنوان یک همکار ملاقات میکنید در واقع به ظرفیت انجام معاملات و ارتباطات خود اضافه کردهاید. به هر میزان که شما به گروه وسیعتری از افراد دسترسی داشته باشید به همان اندازه در انجام فعالیتهای خود موفق خواهید شد.امروزه شبکههای انسانی اطراف ما تعیین کننده میزان موفقیت ما در آینده خواهند بود.
کاهش هزینه بازاریابی و افزایش کارایی بازاریابی یکی دیگر از مزایای حضور بنگاههای املاک در شبکه بزرگ کاما میباشد. همانگونه که میدانید استفاده از شبکه به عنوان یک ابزار فعالیت شغلی و بازاریابی آن، این است که تبلیغات و به طورکلی بازاریابی بواسطه آن به مراتب "کم هزینهتر" و"ارزانتر" از شیوههای سنتی است. حضور در شبکه کاما باعث میشود که شما در دسترسترین راه رسیدن به مخاطبان زیادی را داشته باشید و آنها را تحت تأثیر قرار دهید و در زمانی کوتاه مخاطبان بیشتری در مقایسه با رسانههای سنتی و سایر ابزارهای بازاریابی جذب کنید. همچنین حضور و استفاده از شبکه موجب بالا بردن کارایی فعالیتهای بازاریابی خواهد گردید و باعث میشود ایدههای خودتان را با سرعت بیشتری عملیاتی کنید. شما در شبکه کاما میتوانید به صورت دفعی و یکباره ایدهها و خلاقیتهای خود را عملی کنید. در حالی که در شیوههای سنتی بازاریابی، این امر بسیار زمانبر است و زمان تبدیل ایده به عمل بسیار طولانیتر است.
در بازار رقابتی امروز تبلیغات حیاتی است که البته هزینهبردار است. اگر تبلیغات نکنید مشتریان آنچنانی ندارید که بتوانید فعالیت رو به رشدی داشته باشید. در مدل بنگاه محور هر دفتر املاک تلاش میکند که برند خودش را بسازد که هم سالها زمان میبرد و هم با توجه به تعداد زیاد مشاورین املاک بنگاه محور امکانپذیر نمیباشد. در دنیای امروز برندها حامل پیامهای مثبت به مشتریان هستند. برای فعالیت حرفهای در شغل مشاوره املاک نیازمند یک برند معتبر هستید. اما ایجاد و گسترش یک برند معتبر به تنهایی هزینههای بسیار زیادی برای شما ایجاد میکند. از این رو، شما میتوانید تحت یک برند معتبر فعالیت کرده و هزینههای برند سازی خود را به صفر رسانده و از اعتبار آن برند استفاده کنید. شبکه کارشناسان املاک مجازی ایران به واسطه استانداردهای کیفی خود برند معتبری را ایجاد کرده است که مشتریان شما بهراحتی به آن اعتماد کرده و خرید و فروش خود را با آن شبکه انجام میدهند. شما میتوانید با ملحق شدن به این شبکه، از این نام استفاده کرده و به فعالیتهای حرفهای خود اعتباری دوچندان ببخشید.
در سایت کاما، هر بنگاه املاک همکار با کاما قابلیت ایجاد یک پروفایل دارد و تمامی سوابق فعالیتهایش در آن قابل مشاهده است. این قابلیت باعث میشود بنگاههای فعال و حرفهای از دیگر کارشناسان متمایز شده و محل ارجاع بیشتر کارشناسان و مشتریان شوند. در این بخش هر بنگاه پروفایل مخصوص به خود را جهت نمایش به سایرین خواهد داشت و میتواند فیلم معرفی خود و املاک خود را در این بخش نیز به سایرین نشان دهد و هر زمان که مایل باشد توسط خود مدیر بنگاه قابل ویرایش است. در این سامانه تمام بنگاهها بر اساس تخصص فعالیتهای خود، سوابق کاری خود در کاما، محلههای فعالیت، رنج فعالیت کاری، مدارک تخصصی و غیره مورد جستجو قرار میگیرند. در بخش ویرایش پروفایل شما میتوانید قسمت درباره من را ویرایش کنید. در این قسمت میتوانید یک داستان کوتاه یا هر متنی که برای تأثیرگذاری بر روی کارشناسان و مشتریانتان نیاز است وارد کنید. شما میتوانید یک عکس از بنگاه را بهعنوان عکس پروفایل خود بارگذاری کنید. همچنین یک عکس کاور برای زیبایی بیشتر صفحه پروفایل خود بارگذاری کنید. همچنین شما میتوانید محلههایی که فعالیت میکنید را مشخص کنید. به این صورت کارشناسان و مشتریانی که در جستجوی بنگاههای یک محله خاص باشند، میتوانند بنگاه شما را انتخاب کنند.
همه ما میدانیم در حال حاضر صنعت املاک و مستغلات دارای مشکلات زیر ساختی متعددی میباشد و ادامه فعالیت سیستم " بنگاه محور " بنا به دلایل زیر بسیار مشکل خواهد شد:
- حداقل 100 مترمربع دفتر مورد نیاز است (که یا باید اجاره کنید و یا خریداری کنید)
- هزینههای سربار اداری یک دفتر مانند تلفن، آب، برق و....
- هزینههای سنگین نیروهای اداری و سایر نیروهای انسانی
- سایر هزینهها مانند کسب مجوزات دولتی و مالیات و....
- در بنگاههای سنتی فقط بر روی انجام معاملات متمرکز میشود و نه بر روی ایجاد و گسترش روابط انسانی
- در رویکرد معاملهگرا دیدگاه کوتاهمدت است و نگاه بلندمدت وجود ندارد.
- در رویکرد معاملهگرا، هیچ نوع آموزش کافی برای توسعه و گسترش کسب و کار وجود ندارد
- در مدل بنگاه محور، اگر بخواهید کسبوکار شما رشد بکند مجبورید که نیروی انسانی حرفهای بیشتری را جذب کنید که بسیار سخت پیدا میشوند. با جذب نیروی انسانی حرفهای بیشتر، هزینههای کسب و کار بسیار افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین برای حفظ نیروی انسانی متخصص نیاز به پرداخت بیشتر به آنها میشوید. کارمند بیشتر، مدیریت بیشتر، زمان بیشتر و هزینه بیشتر
- به دلیل کمبود شفافیت و فقدان مستندسازی مناسب در کسب و کار مشاورین املاک همیشه خطر تقلب و دور زدن وجود دارد.
- یک بنگاهدار همواره تلاش میکند که دوستان و خویشاوندان شناخته شده و مورد اعتماد خود را نزد خود نگاه دارد. این که خویشاوندانی پیدا کنید که مشاورین املاک موفقی باشند کار سختی است. برای ایجاد شعبه شما به این موارد نیاز دارید: افراد مورد اعتمادی که در شهر یا محلهای که میخواهید شعبه باز کنید حضور داشته باشند و مایل باشند که کسب و کار مشاوره املاک را راهاندازی کنند و بخواهند زیر نظر شما کار کنند و همچنین معمولاً خویشاوندان شما در شهر خودتان زندگی میکنند.
- برای یک شخص دشوار است تا بتواند بیزینس خود را گسترش دهد
- به علت محدودیت ظرفیت در این صنعت، دوره اقامت کسب و کار محدود است.
- عدم امکان تعهد به هزینههای ثابت بالا به دلیل ماهیت چرخشی صنعت مشاورین املاک. نیروهای تازهوارد میآیند و بنگاه به آنها آموزش میدهد. آنها آموزش میبینند و برای مدتی کار میکنند و زمانی که حرفهای شدند از پیش شما میروند. پس بنگاه تمام سرمایهگذاری که برای این شخص انجام داده بوده را از دست میدهد و علاوه بر این آن شخص تبدیل به یک رقیب میشود.
- در بازار رقابتی امروز تبلیغات حیاتی است که البته هزینهبردار است. اگر تبلیغات نکنید مشتریان آنچنانی ندارید که بتوانید فعالیت کنید. هر دفتر املاک تلاش میکند که برند خودش را بسازد که سالها زمان میبرد. ازآنجاییکه تمامی دفاتر املاک تبلیغات میکنند هزینه تبلیغات زیاد شده و راندمان تبلیغات پایین میآید.
- آموزش دادن نیازمند یک کلاس پر از دانشجو و یک مربی است. با داشتن تنها چند کارشناس، یک بنگاه املاک مقیاس مناسبی برای انجام آموزش را ندارد. هیچ آموزش آمادهای موجود نیست تا بنگاه املاک، کارمندانش را برای آموزش دیدن به آنجا بفرستد. به همین خاطر کارشناسان خوب به چنین بنگاههایی ملحق نمیشوند، و صاحب بنگاه مجبور است یا کارآموزان مبتدی و یا افرادی که پیشزمینه املاک ندارند را جذب کند. از طرف دیگر مشتریان درخواست بهترین خدمات را دارند که این خدمات عالی نیازمند آموزش بیشتر به کارشناسان است.
- یک بنگاه املاک برای ارائه خدمات آنلاین به بازار نیازمند ایجاد وبسایت و نرمافزارهای مربوطه میباشد. درحالیکه یک بنگاه کوچک منابع فنی و مالی برای انجام تمام این کارها را ندارد.
- برای افزایش بهرهوری کارشناسان استفاده از فناوری یک امر ضروری است. بدون فناوری کارشناسان کار کمتر را در زمان بیشتر انجام خواهند داد که این خود مانع رشد بنگاه املاک میشود.
اما با همکاری با کاما تمامی ایرادات فوق قابل برطرف شدن است و برای کاما انجام موارد فوق به علت بزرگی شبکه آن امکانپذیر است. شما در صورت همکاری با کاما ریسک شکست و یا تحمل ایرادات ناشی از نقاط ضعف مدل "بنگاه محور" را به حداقل میرسانید و در واقع موج تغییرات فناورانه این صنعت باعث حذف شما نخواهد گردید و به عنوان عضوی از این صنعت از مزایای آن همراه با افزایش چندین برابری درآمدتان بهرهمند خواهید گردید.
اما با همکاری با کاما تمامی ایرادات فوق قابل برطرف شدن است و برای کاما انجام موارد فوق به علت بزرگی شبکه آن امکانپذیر است. شما در صورت همکاری با کاما ریسک شکست و یا تحمل ایرادات ناشی از نقاط ضعف مدل "بنگاه محور" را به حداقل میرسانید و درواقع موج تغییرات فناورانه این صنعت باعث حذف شما نخواهد گردید و به عنوان عضوی از این صنعت از مزایای آن همراه با افزایش چند برابری درآمدتان بهرهمند خواهید شد.
مدل پرداخت حقالزحمه شعبات طرف قرارداد کاما
شعبات طرف قرارداد کاما میتوانند طبق قوانینی که در زیر میآید ارتقا درآمدی داشته باشند. شعبات طبق جدول زیر در 3 پلن میتوانند قرار بگیرند:

شرایط:
- کلیه شعبات از زمان عقد قرارداد به مدت 6 ماه، به میزان 10 درصد از کمیسیون معاملات (پس از کسر مالیات بر ارزش افزوده) دریافت خواهند کرد.
- پس از گذشت دوره 6 ماهه، متناسب با امتیاز دریافتی از کارشناسان، به میزان اعلام شده در جدول فوق و متناسب با یکی از حالتهای فوقالذکر دریافت خواهند نمود.
- درصورتی که در طول مدت قرارداد، میزان امتیاز دریافتی بنگاه از کارشناسان تغییر یابد، مطابق با جدول فوق، افزایش یا کاهش خواهد یافت.
- در صورتی که شعبهای میانگین امتیازاتش از 2 کمتر شود، به کمیته تجدید نظر ارجاء داده میشود و کاما مجاز به فسخ قرارداد و عدم ادامه همکاری با بنگاه طرف قرارداد میباشد.